تهران – ایرنا –سئول و توکیو در تازهترین گام برای تقویت همکاریهای امنیتی، بر تعهد مشترک خود به خلع سلاح هستهای شبهجزیره کره تأکید و توافق کردند همزمان با همکاری سهجانبه با آمریکا، رایزنیها و اقدامات دوجانبه خود را برای حفظ صلح و ثبات در شرق آسیا گسترش دهند.