یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است

 وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است
تهران-ایرنا- وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه نوشت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.