تاکید رفیعزاده بر تقویت حکمرانی دادهمبنا با همگرایی دستگاهها و حذف ساختارهای موازی
تهران - ایرنا - رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر ضرورت ایجاد اجماع میان دستگاههای مسئول در حوزه حکمرانی داده گفت: موفقیت برنامههای هوشمندسازی نظام اداری در گروی همافزایی، تقسیم کار روشن و استفاده از ظرفیتهای موجود است و نباید مسیرهای موازی در این حوزه شکل بگیرد.