چابهار - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت چابهار با هشدار نسبت به خطرات ناشی از گزش پشه آئدس، گفت: این پشه ناقل بیماریهای مهمی از جمله تب دنگی، تب زرد، زیکا و چیکونگونیا است و رعایت بهداشت محیط و حذف آبهای راکد، مهمترین راهکار برای پیشگیری از گزش و کنترل بیماریهای منتقله به شمار میرود.