دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

اسرائیل بزرگترین بازنده توافق‌ ایران و آمریکا/ این تفاهمنامه «پیروزی کامل سیاسی» ایران بود

 اسرائیل بزرگترین بازنده توافق‌ ایران و آمریکا/ این تفاهمنامه «پیروزی کامل سیاسی» ایران بود
تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بزرگ‌ترین بازنده تفاهم‌نامه ایران و آمریکا را رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین الملل این تفاهم‌نامه را «پیروزی کامل سیاسی» برای جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.