تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بزرگترین بازنده تفاهمنامه ایران و آمریکا را رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین الملل این تفاهمنامه را «پیروزی کامل سیاسی» برای جمهوری اسلامی ایران میدانند.