اسلامشهر- ایرنا - فرماندار اسلامشهر با اشاره به اجرای برنامههای مدیریت مصرف آب در این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار و ۷۶۷ ادوات کاهنده مصرف آب در ادارات، مساجد و اماکن مختلف اسلامشهر نصب شده که کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف آب را به دنبال داشته است.