دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۴۱ ساعت قبل

نصب ۱۷ هزار ادوات کاهنده مصرف آب در اسلامشهر

 نصب ۱۷ هزار ادوات کاهنده مصرف آب در اسلامشهر
اسلامشهر- ایرنا - فرماندار اسلامشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف آب در این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار و ۷۶۷ ادوات کاهنده مصرف آب در ادارات، مساجد و اماکن مختلف اسلامشهر نصب شده که کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف آب را به دنبال داشته است.