ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران پس از قطعی شدن صعود به لیگ برتر در هفته گذشته، امروز برای نزدیکتر شدن به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها در گچساران به مصاف نفتوگاز این شهر میرود تا با ثبت نوزدهمین برد فصل و چهارمین پیروزی پیاپی مقابل این تیم، یک گام دیگر به تصاحب جام نزدیکتر شود.