تهران - ایرنا - رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفت: جزو نفرات اولی بودم که در آغاز جنگ بهروشنی گفتیم همه بدانند هرگز اداره تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ باز نخواهد گشت البته قوانین بینالمللی رعایت میشود و تنگه هرمز با رعایت این قوانین و با ترتیبات ایرانی، توسط ایران اداره خواهد شد.