شیراز -ایرنا- بازگشت ۲ عضو اصلی شورای شهر شیراز پس از پایان دوره تعلیق، نهتنها ترکیب جلسه را دگرگون کرد، بلکه به تعطیلی ۲ جلسه پیاپی انجامید؛ خروج اعضا از جلسه دویستوسیودوم، رایگیری درباره هیات رئیسه و کمیسیونها را به آینده موکول کرد و پرسشهایی درباره تاثیر این حاشیهها بر تصمیمگیریهای کلانشهر شیراز برجای نهاد.