لندن – ایرنا – هزاران تن از شیعیان و دوستداران اهلبیت (ع) امروز (جمعه) با تشکیل دستههای عزاداری در خیابانهای مرکزی لندن، پرچمهای سیدالشهدا (ع) را به اهتزاز درآورده و ندای «لبیک یا حسین» و «هیهات منا الذله» را در قلب پایتخت انگلیس طنینانداز کردند.