سمنان - ایرنا - فرماندار گرمسار با اشاره به بهبود شاخصهای بهداشت و درمان این شهرستان، از اجرای طرحهای عمرانی در بیمارستان معتمدی، توسعه خدمات اورژانسی، رفع بخشی از نیازهای درمانی شهروندان و پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید تامین اجتماعی خبر داد.