کرمان - ایرنا - استاندار کرمان از تشکیل دبیرخانه دائمی جذب سرمایهگذاری خارجی در استان خبر داد و با اشاره به جایگاه نخست کرمان در جذب سرمایهگذاری خارجی کشور، بر تسریع در معرفی طرحهای اولویتدار دستگاههای اجرایی برای جذب سرمایهگذاران داخلی و خارجی تأکید کرد.