یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

تحقق مصوبات سفر استاندار کرمانشاه/ تپه غم‌تسلی کنگاور صاحب سند شد

 تحقق مصوبات سفر استاندار کرمانشاه/ تپه غم‌تسلی کنگاور صاحب سند شد
کنگاور- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور از صدور سند ۴۱ هزار متر مربعی «تپه غم‌تسلی» و تحویل آن به شهرداری خبر داد و گفت: این اقدام که از مصوبات سفر استاندار کرمانشاه بود، پس از پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های اجرایی محقق شد و زمینه اجرای طرح‌های زیرساختی، تفریحی و توسعه فضای سبز در این محدوده را فراهم می‌کند.