کنگاور- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور از صدور سند ۴۱ هزار متر مربعی «تپه غمتسلی» و تحویل آن به شهرداری خبر داد و گفت: این اقدام که از مصوبات سفر استاندار کرمانشاه بود، پس از پیگیریهای مستمر دستگاههای اجرایی محقق شد و زمینه اجرای طرحهای زیرساختی، تفریحی و توسعه فضای سبز در این محدوده را فراهم میکند.