شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۶ ساعت قبل

مظفری: از داوری ضرر نکرده‌ایم/ گل خلیل‌زاده آفساید بود

 مظفری: از داوری ضرر نکرده‌ایم/ گل خلیل‌زاده آفساید بود
تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه گل شجاع‌خلیل زاده هم آفساید بود و نمی‌شود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکرده‌ایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.