پیاتزا: هم خوشحالم، هم ناامید/ در ۲ ست در سطح آمریکا بازی کردیم
تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آنها بازی کردیم،