گرگان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از تغییر ساعت آغاز بهکار دستگاههای اجرایی استان در روز شنبه ششم تیرماه خبر داد و گفت: با هدف همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر مصر، فعالیت ادارات استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.