دومین شب «باغ فردوس» به یاد شهدای دنا برگزار شد / اجرای حامد زمانی پس از هشت سال
تهران- ایرنا- دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» با حضور جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد و در این برنامه حامد زمانی خواننده پاپ پس از هشت سال با اجرای اثری به یاد شهدای ناو دنا به روی صحنه رفت.