تهران- ایرنا- رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش شدت تشعشعات خورشیدی از فصل بهار تا اوایل پاییز، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در برابر اشعه فرابنفش (UV) تأکید کرد و گفت: مواجهه بیش از حد با این اشعه میتواند به پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن آسیب برساند و خطر ابتلا به سرطانهای پوستی را افزایش دهد.