چابهار - ایرنا - فرماندار شهرستان راسک با تأکید بر ظرفیتهای کمنظیر این شهرستان در تولید انرژی پاک، از برنامهریزی برای بهرهگیری از تابش خورشید در مسیر توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و تقویت زیرساختهای انرژی خبر داد و بر لزوم تسریع در فرآیندهای اجرایی نیروگاههای خورشیدی تأکید کرد.