کاروان ملی رباتیک ایران راهی رقابتهای جهانی ربوکاپ شد
تهران- ایرنا- تیم ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، عازم مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی شد. در آیین بدرقه این کاروان، مسئولان بر تداوم حمایت از نخبگان و نقش آنان در ارتقای جایگاه علمی ایران در عرصه بینالمللی تأکید کردند.