تهران- ایرنا- معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از خانوادهها خواست تا در ایام برگزاری امتحانات نهایی از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستند، خودداری کرده و در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمیشود و پس از پایان امتحانات برای ثبتنام دانشآموزان اقدام کنند.