دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس: بدون مدیریت مصرف، حتی با نیروگاه‌های جدید هم خاموشی داریم

 مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس: بدون مدیریت مصرف، حتی با نیروگاه‌های جدید هم خاموشی داریم
شیراز- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با تاکید بر اینکه احداث نیروگاه به تنهایی راهگشای ناترازی برق نیست، هشدار داد: بدون مدیریت مصرف و صرفه‌جویی، حتی با افزایش تولید نیز با خاموشی مواجه خواهیم شد و همدلی مردم، تنها کلید روشنایی پایدار در تابستان پیش‌روست.