شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

هدررفت ۱۵ درصدی آب آشامیدنی در مازندران به دلیل فرسودگی شبکه

 هدررفت ۱۵ درصدی آب آشامیدنی در مازندران به دلیل فرسودگی شبکه
ساری- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، فرسودگی شبکه آبرسانی را یکی از مهم‌ترین چالش‌های تأمین آب در استان دانست و گفت: حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد شبکه آبرسانی این خطه از شمال فرسوده و ۱۵ درصد آب آشامیدنی به دلیل این چالش هدر می رود.