پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

می‌خواستم رمانی بنویسم تا انسان‌ها به مساله عاشورا فکر کنند

 می‌خواستم رمانی بنویسم تا انسان‌ها به مساله عاشورا فکر کنند
تهران- ایرنا- نویسنده کتاب «ده‌تَن» با اشاره به اهمیت پرداختن به سال‌های بعد از واقعه عاشورا گفت: می‌خواستم رمانی بنویسم تا انسان‌ها در ابعاد مختلف، به مساله عاشورا فکر کنند و بدانند بعد از این ماجرا چه اتفاقی افتاده است.