جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۱

منتقد سینما: پلتفرم‌ها گوی سبقت را از سینما هم ربوده‌اند/ وحشی سریال خوبی است

 منتقد سینما: پلتفرم‌ها گوی سبقت را از سینما هم ربوده‌اند/ وحشی سریال خوبی است
تهران- ایرنا- «محسن سلیمانی فاخر» منتقد سینما معتقد است که پلتفرم‌ها گوی سبقت را از سینما هم ربوده‌اند و مخاطبان را از آن خود کرده‌اند.