تهران- ایرنا- اقدام کره شمالی در گسترش موانع و استحکامات مرزی در نزدیکی خط آتشبس، تنش تازهای را در شبهجزیره کره رقم زده است؛ اقدامی که سئول آن را نقض آشکار توافق آتشبس دانسته و در حالی به آن اعتراض کرده است که دولت جدید کره جنوبی همچنان بر عادیسازی روابط با همسایه شمالی تأکید دارد.