شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

وزیر ارتباطات روند بازسازی مراکز آسیب‌دیده در شیراز را بررسی کرد

 وزیر ارتباطات روند بازسازی مراکز آسیب‌دیده در شیراز را بررسی کرد
تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان فارس، با حضور در دو مرکز وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در جریان جنگ تحمیلی رمضان هدف حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند، از روند بازسازی و ازسرگیری فعالیت‌ها بازدید کرد و بر تسریع در احیای کامل ظرفیت‌های تخصصی و تداوم مأموریت‌های راهبردی این مراکز تأکید کرد.