شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد

 فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد
اراک - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام می‌شود.