شیراز-ایرنا- مجمع نمایندگان استان فارس در نشستی با مدیرکل صداوسیمای استان، ضمن تاکید بر نقش بیبدیل رسانه ملی بهعنوان قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم، بر ضرورت حمایت همهجانبه از شبکه استانی در حوزههای تامین اعتبار، نوسازی تجهیزات فنی، تولید برنامههای فاخر و رفع مشکلات پوشش سیگنال در شهرستانها تاکید کردند و خواستار عزم جدی مسئولان برای تقویت زیرساختهای رسانهای فارس شدند.