جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۶ ساعت قبل

ادارات خوزستان فردا شنبه با تاخیر بازگشایی می‌شوند

 ادارات خوزستان فردا شنبه با تاخیر بازگشایی می‌شوند
اهواز - ایرنا - با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.