بجنورد- ایرنا- استاندار خراسانشمالی با تأکید بر اینکه توسعه پایدار نیازمند همکاری و انسجام میان همه بخشهای حاکمیتی است، گفت: توسعه بدون همافزایی دستگاههای اجرایی و قضایی شتاب نمیگیرد و تعامل میان این دو مجموعه، زمینهساز رفع موانع سرمایهگذاری، تسهیل خدمترسانی و تحقق اهداف توسعهای استان است.