بیرجند - ایرنا - همزمان با تداوم موج گرما و ثبت دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و بالاتر در بسیاری از مناطق خراسان جنوبی مصرف برق در استان به اوج خود نزدیک شده است، شرایطی که در کنار توسعه زیرساختهای صنعت برق، نقش مدیریت مصرف و همراهی مشترکان را در حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از اعمال محدودیتهای احتمالی بیش از هر زمان دیگری برجسته کرده است.