یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

صرفه‌جویی، نسخه پایداری برق در تابستان خراسان جنوبی

 صرفه‌جویی، نسخه پایداری برق در تابستان خراسان جنوبی
بیرجند - ایرنا - همزمان با تداوم موج گرما و ثبت دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد و بالاتر در بسیاری از مناطق خراسان جنوبی مصرف برق در استان به اوج خود نزدیک شده است، شرایطی که در کنار توسعه زیرساخت‌های صنعت برق، نقش مدیریت مصرف و همراهی مشترکان را در حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از اعمال محدودیت‌های احتمالی بیش از هر زمان دیگری برجسته کرده است.