قطعی ۲۴ ساعته آب در شهرهای غرب هرمزگان از عصر روز جمعه
بندرعباس - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: بر اثر شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب مشترکان در شهرستانهای پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه جمعه (۵ تیرماه ۱۴۰۵) بهمدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.