سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

استاندار مازندران: مصرف انرژی در ۱۷۰۰ اداره دولتی استان برخط رصد می‌شود

 استاندار مازندران: مصرف انرژی در ۱۷۰۰ اداره دولتی استان برخط رصد می‌شود
ساری- ایرنا- استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی در بخش‌های مختلف، گفت: مصرف انرژی یک هزار و ۷۰۰ اداره دولتی و بانک‌های استان برخط رصد می‌شود