دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام و تحویل کارنامه مدارس تخلف است

 دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام و تحویل کارنامه مدارس تخلف است
تهران-ایرنا- مدیرکل ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه دریافت وجه در زمان ثبت نام و تحویل کارنامه تحصیلی به اولیا از طریق مدارس غیر قانونی بوده و این موضوع رسیدگی می شود.