انتقال بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز درمانی توسط اورژانس کردستان
سنندج- ایرنا- رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال، ۲۰ هزار و ۳۴۸ مأموریت توسط اورژانس استان انجام و ۱۱ هزار و ۷۶۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.