شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

عادی‌سازی مصرف مواد در رسانه‌ها، سلامت نسل آینده را تهدید می‌کند

 عادی‌سازی مصرف مواد در رسانه‌ها، سلامت نسل آینده را تهدید می‌کند
تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه پیشگیری مؤثرترین راهکار مقابله با اعتیاد است، نسبت به گسترش نمایش غیرمسئولانه مصرف مواد، الکل و دخانیات در رسانه‌های تصویری هشدار داد و خواستار تقویت برنامه‌های پیشگیرانه و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مسئول شد.