رئیس صلیب سرخ ارمنستان بر گسترش همکاریها با هلالاحمر ایران تأکید کرد
تهران- ایرنا- رئیس جمعیت صلیب سرخ ارمنستان در پیامی خطاب به رئیس جمعیت هلالاحمر جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش و ثبات به کشور پس از جنگ اخیر، بر تداوم و تقویت همکاریهای دوجانبه میان دو جمعیت ملی تأکید کرد.