کرمان - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن تابستان و آغاز فصل گرما، مراتع و عرصههای طبیعی دارای پوشش گیاهی در استان کرمان، با خطر آتش سوزی و از بین رفتن این عرصههای گرانقیمت روبرو هستند، البته مسئولان متولی با هشدار مخاطرات، تمهیدات و راهکارهایی برای مقابله با آتشسوزیهای احتمالی اندیشیدهاند.