سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

بزرگراه امام(ره) بعد از ۱۴ سال به ایستگاه پایانی نزدیک شد

 بزرگراه امام(ره) بعد از ۱۴ سال به ایستگاه پایانی نزدیک شد
تهران - ایرنا- رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای شهر تهران امروز در ۴۱۶ جلسه شورای شهر تهران در تذکری اعلام کرد: ضلع غربی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) که پس از ۱۴ سال توقف دوباره وارد فاز اجرا شده، اکنون ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اواخر مرداد یا اوایل شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.