یزد- ایرنا- سردار « احمد نگهبان » فرمانده انتظامی یزد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از کشف ۱۴۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم که قصد انتقال آنها از تهران به شرق کشور را داشت با تیزهوشی ماموران پلیس یزد دستگیر و روانه دادسرا شد. تمامی گوشیهای سرقتی طی فرایند ۴۸ ساعته تحویل مالباختگان خواهد شد.