تهران - ایرنا - استفاده از ظروف یکبار مصرف و تولید زباله پلاستیکی در ماه محرم به دلیل پخش غذاها و نوشیدنیهای نذری به اوج میرسد. به گفته کارشناسان، عدم بازیافت زبالههای پلاستیکی و وارد شدن آنها به چرخه طبیعت، آسیبهای جدی برای سلامت مردم و محیط زیست به همراه دارد. بر همین اساس، در یکی از شبهای دهه اول محرم به سراغ مردم رفتیم تا از انتخابشان میان ظروف یکبار مصرف و دائمی بپرسیم. پاسخها و دلایل آنها را در این گزارش ببینید.