سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

هفته صرفه‌جویی در هرمزگان؛ گفتمان‌سازی برای کاهش تنش‌های آبی و اصلاح الگوی مصرف

 هفته صرفه‌جویی در هرمزگان؛ گفتمان‌سازی برای کاهش تنش‌های آبی و اصلاح الگوی مصرف
بندرعباس - ایرنا - استان هرمزگان در حالی پرونده «هفته صرفه‌جویی» را بست که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان، مسیر گذار از بحران‌های اقلیمی را در تلاقی میان «تکنولوژی‌های پیشرو»، «باورهای دینی» و «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ترسیم کرد؛ رویکردی که «آب» را نه صرفا یک کالای عمومی، بلکه ستون فقرات امنیت ملی می‌داند.