نماینده مجلس: اهدای خون در تاسوعا و عاشورا نماد مسئولیتپذیری اجتماعی مردم است
اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در پایگاه انتقال خون اراک و اهدای خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، نمادی روشن از مسئولیتپذیری اجتماعی، فرهنگ ایثار و نوعدوستی در میان مردم این منطقه است.