حلالی: بازیکنسالاری در پرسپولیس موج میزند/ باخت به چادرملو فاجعه بود
تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن سالاری در پرسپولیس موج میزند و مدیریت باشگاه باید نفرات بی کیفیت را اخراج کند؛ وگرنه نتایج ضعیف در فصل آینده هم ادامه مییابد.