تهران- ایرنا- ناوگان ملی کشتیرانی که طی ۴۷ سال اخیر همواره به عنوان «خاکریز دوم دفاعی» کشور عمل کرده و در همه بحرانها، از دوران جنگ تحمیلی تا تحریمهای ظالمانه، بار تامین اقتصاد و معیشت مردم را به دوش کشیده است، اکنون در آستانه گشایشهای احتمالی، خواستار حمایت عملی دولت و اولویتدهی به شناورهای داخلی در حمل و نقل دریایی کشور است.