دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳۹ ساعت قبل

حاج‌غلام محرابی، مرد باوقارِ جبهه‌های نبرد بود

 حاج‌غلام محرابی، مرد باوقارِ جبهه‌های نبرد بود
تهران- ایرنا- حاج‌غلام محرابی، مرد باوقارِ جبهه‌های نبرد بود. شهید محرابی طی ۱۶ سال حضور مستمر در عرصه‌های مختلف فرماندهی، از سطح گردان، تیپ و لشکر تا قرارگاه و نیروی زمینی، تجربیاتی گران­سنگ اندوخته بود؛ تجربیاتی که از او در نیمه دهه هفتاد شمسی چهره‌ای برجسته در حوزه اطلاعات ساخته؛ به‌گونه‌ای که به اذعان بسیاری از فرماندهان، او برای تصدی چنین مسئولیت مهم و حساسی بی­ نظیر بود.