تهران-ایرنا- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران همزمان با تلاشهای دیپلماتیک برای کاهش تنشها در روابط خارجی با صدور بیانیهای، ضرورت حفظ وحدت ملی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: فعالان اقتصادی و جامعه کارآفرینی ایران در کنار تیم دیپلماسی برای پیشبرد منافع ملی و بازسازی اقتصاد ایستاده است.