وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناکترین جنایتهای قرن است
تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم صدام در شبکه ایکس نوشت : سردشت به نمایندگی از همه ایرانیان و انسانهای آزاده همچنان مطالبهگر حقیقت و اجرای عدالت در مورد عاملان و حامیان یکی از هولناکترین جنایتهای قرن است.