یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است

 وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است
تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم صدام در شبکه ایکس نوشت : سردشت به نمایندگی از همه ایرانیان و انسان‌های آزاده همچنان مطالبه‌گر حقیقت و اجرای عدالت در مورد عاملان و حامیان یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است.