سملقان؛ شهرستان صدرنشین در مصرف آب شرب خراسانشمالی
بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسانشمالی با اشاره به تفاوت قابل توجه سرانه مصرف آب در شهرستانها، گفت: سملقان با مصرف روزانه ۵۲۵ لیتر برای هر نفر، بالاترین سرانه مصرف آب شرب در استان را به خود اختصاص داده است.